Lillebror ♥



Dagen började bra gick upp och gjorde mig i ordning för att se åka till blomsteraffären för att köpa lite nytt till fönstret, sen avslutade jag min lilla tripp med att hämta ut mitt paket på posten och handla lite ingredienser till de jag skulle baka när jag kom hem.

Lite innan kakan skulle ut ringer min bror och säger att han är på sjukhuset och behöver nya kläder, då visar de sig att han och två vänner blivit påkörda bakifrån av en bil. Som tur va klarade sig alla tre med lättare skador. Dom hade verkligen änglavakt! Så min kväll spenderade jag på sjukhuset hos min älskade lillebror.

Så bilder på västen jag köpte i går, blommorna jag inhandlade idag & bilder på de jag bakade får ni vänta med att se till imorgon, Så imorgon blir det mycket bilder. Nu tänkte lägga mig i sängen och börja kolla på säsong ett av Hart of dixie. Någon som följer de? Jag tänkte iaf ge de en chans nu.. så får vi se om jag gillar de eller inte.

Idag går alla varma kramar till min älskade bror,
Jag älskar dig & jag är så himla glad att allt gick så bra som de gick! 
/ Storasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback