Paket på posten..


Skulle precis åka och hämta mitt H&m paket som hade kommit till affären. När jag kommer till affären är klockan halv sex och affären är stängd, i min smsavi står de att dom stänger sju. Så otroligt irreterande! Men nu ska vi inte hänga upp oss på de, får hämta de tidigt imorgon istället.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Gossip Girl


Nu har jag lagat mat, avnjutit den och bara tagit de lungt framför datorn och nu tänkte jag kolla på, Gossip Girl tydligen får man reda på vem "gossip girl"  faktist är i de 100:e avsnittet.

So let's see it!


(lånad bild från google)

Idag tog jag bort alla rosenblad som hade vissnat och hängde dom i taket för att torka dom, 
Kan titta på dom flera gånger om dagen blir lika lycklig varje gång.

Jag måste ha värdens finaste pojkvän! 
I Love U. 



Puss&Kram till er!


Nya fräscha blommor..





Så detta var allt jag hade och bjuda på nu ska jag laga mat, Pasta med kräftstjärtar blir det idag.

Puss&Kram till er! ♥


New in



I´m in Love, är sjukt nöjd med mitt köp den är både gosig och fin.


Kladdkaka med jordnötter.


Nu har jag tagit kort på allt och fixat till bilderna, men valde att dela upp de lite i olika inlägg. 
Så jag börjar med att bjuda på receptet på den goda kladdkakan jag bakade.

Ingredienser

150 g smör
2 dl strösocker
2 st ägg
3,5 dl vetemjöl
1 dl kakao
1 rulle center

Topping

200 g mörk choklad
2 dl jordnötter


Kaka

1. Smörj en form med löstagbar kant, cirka 22 centimeter i diameter.
2. Smält smöret i mikron eller i en kastrull.
3. Vispa ihop socker och ägg lätt. Mät upp och blanda
mjöl och kakao, och vispa ner i äggsmeten tillsammans med smöret.
4. Häll smeten i formen. Tryck ner kolagodiset i
smeten och grädda i mitten av ugnen i 200 grader i cirka 10-12 minuter.
5. Låt svalna och lossa sedan formens kant.

Topping

Smält chokladen till toppingen försiktigt över vattenbad
eller i mikron. Rör ner nötterna och bred blandningen över kakan. Låt stelna i kylen.