Ett litet inlägg tillägnat N

Loved you yesterday
Love you still
Always have
Always will




Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av
att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda. ♥

Tjejen bakom smyckena



Jag är en 22årig kreaktiv tjej, som bor i en liten stad i Östergötland. Med stora planer och framtidsdrömmar tänkte jag här i min blogg ta ett litet steg framåt med hjälp av en hobby jag har. 

Sen ett år tillbaka har jag utformat mina egna smycken. Än så länge har mina smycken bara blivit små gåvor till familj och vänner men även några köp. Men nu har jag bestämt mig för att göra en liten satsning och sälja lite över min blogg. Så väntar nu på att mina beställningar ska trilla in så jag kan erbjuda er lite nya smycken, så i slutet av denna veckan och i början av nästa kommer det dyka upp lite nya smycken som du kan piffa till dina outfits med i höst.

Smyckena kommer ligga under katogorin SMYCKEN,
där de redan nu ligger lite smått och gott.



Primeboots.

Hade inte alls haft något emot om några av dessa Primebootsen satt på mina fötter i höst/vinter. Men de har nog plånboken tyvärr.



Litet bildregn.