31 Mars - 2011



Idag kom Ä N T L I G E N våran fatboy som vi beställde för över två veckor sedan. Men eftersom vi har sängen i vardagsrummet nu under tiden som dom tapetserar i sovrummet så har vi ingen plats för den än. Men Niclas tyckte inte att de va något hinder utan han har nu lagt upp den i soffan och ligger i den.

Nu ska jag se klart på lyxfällan och sen kolla på sista avsnittet av stylisterna. Sen är de dax att krypa ner, imorgon är de Fredag och de gillar vi!

Många Varma Kramar,
Viktoria

Mars 30 - 2011



Idag trotsade jag vädret, genom att byta ut vinterjackan till vårjackan. Nu tycker jag att våren får komma för att stanna, är tröttsamt att det ena dagen är vår och andra dagen snöar det.

Idag efter jobbet har vi massor att göra, ska posta saker vi sålt på tradera och sen måste vi ta ut allt från sovrummet eftersom dom kommer och börjar tapetseringen imorgon. Sen hade de ju inte vart helt fel om man han vara ute lite i de underbara vädret som är idag.

Nu tbx till jobbet, Ha en fortsatt trevlig dag!

Många Varma Kramar,
Viktoria.


Mars 29 - 2011

Idag fick vi äntligen svar från hyresvärden angående om vi kunde få nya tapeter i sovrummet och de fick vi, så idag efter jobbet åkte vi och valde ut nya tapeter. Så hade dom tid redan nu i veckan på torsdag och fredag så på fredag när vi kommer hem från jobbet sitter de nya vita fina tapeter i sovrummet. Ska bli skönt att få bort den gröna fula som vi har idag.

Resultatet på söndagens bakning.

Många varma kramar,
Viktoria.

Mars 27 - 2011



Dåså, nu kör vi igång med första inlägget om min vardag och mitt liv här.

Igår åkte vi till Linköping och kollade i lite affärer, men redan när vi skulle ha tag i en parkering kom vi på att de kanske inte va så smart att ge sig ut på en löne helg. Men efter många varv runt runt i parkeringshuset fick vi oss en parkering. Blev inte så mycket shoppat, vi kollade mest runt lite och så skulle vi kolla på en fatboy som vi beställt hem som förhoppningsvis kommer i nästa vecka. Men vi fick med oss två påskliljor en kruka och lite dekoration hem. Bilden över visar ressutlatet stack ner lite grenar i krukan med som jag band ihop med ett snöre, blev riktigt nöjd med resultatet faktistkt.

Idag är de Söndag, veckans tråkigaste dag om ni frågar mig. Vi har tvätt tid idag och vi har inte tvättat på två veckor. Så de blir en del vändor i tvättstugan idag. Så medans jag väntar på att första maskinerna ska bli klara tittar jag runt lite på internet efter recept på något gott att laga idag, tänkte även slänga ihop något gott till ikväll.

Många varma kramar,
Viktoria.