Arne Dahl & Yoghurt med jordgubbar!




Det blev jordgubbar över igår efter jag bakade, så jag lyxade till de med jordgubbar
i yoghurten imorse och till de blev de ett koktägg. 



Tänkte tipsa er om den nya filmserien som kommit ut om ni missat den, är liknande beck och wallander filmerna. Har kommit ut 3 av 5 filmer, så bara att hyra och mysa till de hemma i tvsoffan.



Nu ska jag och min rosa mysdress fortsätta våran myskväll, bara N som saknas här hos mig för att kvällen skulle vart perfekt. Hoppas ni alla haft en bra dag & en mysig kväll.

Mycket kärlek & många kramar till er. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Väldigt sant! Kram

2012-01-26 @ 12:07:08
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback