Tjejen bakom smyckena



Jag är en 22årig kreaktiv tjej, som bor i en liten stad i Östergötland. Med stora planer och framtidsdrömmar tänkte jag här i min blogg ta ett litet steg framåt med hjälp av en hobby jag har. 

Sen ett år tillbaka har jag utformat mina egna smycken. Än så länge har mina smycken bara blivit små gåvor till familj och vänner men även några köp. Men nu har jag bestämt mig för att göra en liten satsning och sälja lite över min blogg. Så väntar nu på att mina beställningar ska trilla in så jag kan erbjuda er lite nya smycken, så i slutet av denna veckan och i början av nästa kommer det dyka upp lite nya smycken som du kan piffa till dina outfits med i höst.

Smyckena kommer ligga under katogorin SMYCKEN,
där de redan nu ligger lite smått och gott.



Kommentarer
Postat av: julia

sv; vad roligt! jag skulle egentligen också vilja förnya lite på min blogg men har inte tagit mig tiden än och har inte direkt orkat heller hehe ;)

2011-09-29 @ 22:51:31
URL: http://juliahelenasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback