Varför är måndag så långt från fredag, men fredag så nära måndag.



Helgerna går så fort..  men de hindrade inte oss till att ha en toppen helg. I Lördags kväll va vi hemma hos N(worry) storebror och hans sambo och blev bjudna på god mat och en trevlig kväll. Igår tog vi bilen till Jönköping, de va tänkt att vi skulle se på min kusins innebandymatch men så blev de inte eftersom vi inte hittade dit.. på hemsidan stod adressen till lagets "klubblokal" och inte innebandyhall. Så istället blev det en mys kväll med bio.
Vi såg Svenson Svenson i nöd och lust, Va precis som Svensson Svensson brukar vara mycket skratt och fotbollstokiga Gustav.
Nu tänkte jag kolla på veckans avsnitt av Gossip Girl som jag missade igår kväll.
Helgerna går så fort..  men de hindrade inte oss till att ha en toppen helg. I Lördags kväll va vi hemma hos N:s storebror och hans sambo och blev bjudna på god mat och en trevlig kväll. Igår tog vi bilen till Jönköping, de va tänkt att vi skulle se på min kusins innebandymatch men så blev de inte eftersom vi inte hittade dit.. på hemsidan stod adressen till lagets "klubblokal" och inte innebandyhall. Så istället blev det en mys kväll med bio. Vi såg Svenson Svenson i nöd och lust, Va precis som Svensson Svensson brukar vara mycket skratt och fotbollstokiga Gustav.

Nu tänkte jag kolla på veckans avsnitt av
Gossip Girl som jag missade igår kväll.

Massor med MYS till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback