Egoboost!


(bild från google)

Den här boken och några tända ljus fick sällskapa mig och bubblet i badkaret idag. (boken har dock sällskapat mig ett par dagar nu) Har nu läst halva boken, tycker verkligen om såna här böcker för man känner igen sig i mycket av de hon skriver.

Idag fick jag också en guldbonus från H&M, så imorgon kanske man skulle gå ner till stan och se om man hittar något fint.

Nu luktar här snart nybakta frallor i lägenheten som min pojkvän har hållt på med under eftermiddagen. Så nu ska jag platta håret för att senare börja med maten som idag består av, Pasta med kräftstjärtar.

Ikväll är de massa bra på tv, drömmen om ett barn, lyxfällan & robinsson.

Önskar er en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback