Uppdatering

De har inte blivit några inlägg nu på ett tag, har haft fullt upp med att flytta Bor nu mera hemma i mitt flickrum igen och min kärlek har precis landat i Thailand där han ska bo och jobba ett tag.

Saknaden är enorm redan, men de man inte dör av gör en starkare eller hur? ;)

Har precis vart på vårdcentralen eftersom mitt vänstra öra är helt igentäppt, hon tyckte inte de såg så bra ut så fick en tid till läkaren imorgon istället. Jippi jag som hade hoppats att få höra med båda öronen igen men inte då.

Nu ska jag fixa mig för att sen åka in till stan och träffa min söta lillasyster. <3

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Starkare eller hur .Så är det Viktoria .Ni är två .KRAMAR TILL DIG

2011-11-30 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback