Cover all mix från make up store



Idag va jag nere i stan en snabbis, den här concealern fick följa med mig hem eftersom min gamla tagit slut.. använde tidigare en från clinique men den räckte inte mer än två månader (och då har jag inte ens använd den varje dag) den kostade 210:- känns mycket pengar när de inte räcker längre än 2 månader.

Så efter att en kompis rekommenderat denna, cover all mix från make up store tänkte jag ge den en chans istället. Kostade lite mer men kan helt klart vara värt de om den räcker längre och är så bra som folk säger.

Idag har jag även vart på posten och postat två paket,
så imorgon hoppas jag att jag sätter lite guldkant på tillvaron för några speciella personer.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

De är klart bäst!

Jag har de och haft de i flera år, klart värt pengarna och räcker länge! :)

2011-11-16 @ 14:12:39
URL: http://pyllen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback