Promenad & Fotografering!









Igår fick jag ett mejl om att jag ska vara på informationsmöte på mitt nya jobb i Varberg på söndag. Det va först tänkt att jag skulle åka ner nästa vecka men nu blir de ändrade planer så jag kommer ner redan i helgen istället.

Idag har jag vart ute och gått i en timma och fotograferat lite, bjuder på några bilder här över. Påvägen hem hämtade jag ut vårat h&m paket. Vissar bilder vid annat tillfälle.

Nu, arga snickaren med min Ben & Jerry`s !



Många Varma Kramar,
Viktoria.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min vackra dotter kommer hem igen <3

2011-05-12 @ 19:10:31
Postat av: Moster

Den bilden skulle du nästan skicka in till glass bolaget som reklam, den e ju skitbra :-)

2011-05-25 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback