Söndags mys..





Jag älskar dig, du får mig att känna lycka. ♥

Idag har vi äntligen fått planterat om alla grönsaksodlingar i varsin kruka. Vi har också vart och handlat och fyllt på kylskåpet idag, vi inhandlade en elgrill också eftersom vi inte får grilla på balkongen. Så gjorde vi grillspett och ungsbakade potatis tillmiddag. Sen bakade jag även min första cheesecake idag. Första gången jag smakade på de och måste erkänna att de va riktigt gott. Imorgon är de ny vecka och nya tag, jobbar två veckor till innan jag tar en veckas ledigt innan jag börjar det andra jobbet i Varberg.

Vart en riktig mys söndag idag och nu blir de enu mer mys till filmen himlen är oskyldigt blå. Om min pojkvän kan lägga ifrån sig sin nya mobil i några minuter.

Många Varma Kramar,
Viktoria

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mamma & Julia här.....vi saknar dig pussis

2011-05-02 @ 18:44:55
Postat av: mamma

2011-05-02 @ 20:11:18
Postat av: mormor morfar

det ser riktigt smaskigt ut kramar

2011-05-02 @ 20:12:58
Postat av: Jennifer

Vad jag är glad för din skull sötnos! :)

Längtar tills du kommer hem igen :D <3

2011-05-02 @ 22:21:03
Postat av: Viktoria

Mamma&Julia - Saknar er med, massa kramar.



Mormor&Morfar - De va mycket smaskigt.



Jennifer - Du är för söt gumman, längtar massor efter dig. <3

2011-05-03 @ 10:03:20
URL: http://everymoment.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Ser riktigt gott ut :) kan du inte lägga ut receptet :) PUSS

2011-05-03 @ 12:25:15
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Självklart kan jag de. (:

2011-05-03 @ 15:27:43
URL: http://everymoment.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback