Solen lyser och fåglarna sjunger..










Idag är vädret helt underbart, fåglarna sjunger och solen lyser.. det börjar kännas som våren nu äntligen är här för att stanna. Va nyss nere vid vattnet och tog lite bilder, otroligt fint där nere nu när solen lyser och isen börjar smälta. Det får mig att tänka tillbaks på när jag och pappa åkte till vattnet och tog kort förra våren/sommaren. Hehe en riktig pappegris är jag nog allt, men jag tror bestämt de är okej även fast man nu är stor och klarar sig själv.

Nu ska jag baka hallonpaj som jag ska smaska på sen när jag ska gotta i mig i soffan till jobbjägaren och lyxfällan och imorgon är de fredag vilket innebär sista jobbdagen på veckan och att jag får ha min underbara pojkvän hemma på kvällarna igen, kan inte bli lyckligare just nu. ♥

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Kommentarer
Postat av: mormor

var rädda om varandra och njut av det goda vi väntar till ön till husvagnen

2011-04-07 @ 19:47:31
Postat av: Pappa

Cute:)

2011-04-07 @ 23:18:07
Postat av: Pappa

Cute:)

2011-04-07 @ 23:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback