Mysdag med mina fina tjejer.


Idag har jag haft en hel dag med två fina vänner, jag och Angelica tog tåget till kungsbacka där vi sedan träffade Marie, vi började våran dejt med en lunch sen tittade vi runt i lite affärer på kungsmässan innan vi senare avslutade med en fika på espresso house innan jag och Angelica tog tåget hem till Varberg.  Sen på kvällen fick jag mitt hår färgat av Angelica, så nu är min hemsk utväxt borta.

Blev lite shopping idag med, bland annat en jätte fin väst trån Tara.
(lägger upp bild imorgon på mina fynd imorgon).


Dagens Lunch & Kvällsmat!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och avsluta min
underbara dagen med att se, Breaking Dawn.

Många kramar till er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback