Valborg..

Veckan jag va nere i Varberg va helt underbar, lämnade med ett leende på läpparna då jag fick beskedet att jag fick sommarjobbet i Varberg som jag sökt, så kommer spendera sommaren på västkusten.

I förmiddags blev de en sväng på stan sen va vi i blommseraffären och köpte en blomma till köksbordet och en till Niclas mamma och pappa som fyller år idag, så idag har vi spenderat eftermiddagen/kvällen hos Niclas föreldrar.

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Söndag..



Idag har vi vart och plockat påskris och njutit av de fina vädret, som vanligt kommer alltid kameran med ut. Orkar inte lägga upp massa bilder så ni får nöja er med en för nu för nu ska vi mysa till de till en film.

I morgon är de ny vecka och måndag, Viktoria hate mondays!! Men denna måndagen har jag längtat efter, eftersom de betyder en dag närmare torsdag då jag tar tåget ner till Varberg till alla underbara människor.

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Fredag..




Äntligen börjar antibiotikan hjälpa och jag må lite bättre, gick och jobbade efter lunch idag så nu är jag tbx på banan igen och änu bättre är att jag nu kan börja blogg igen. Men nu ska jag väcka min pojkvän så vi kan börja laga mat.

Ha en super mysig fredags kväll!

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Mjukglass premiär..



Idag efter jobbet blev det mjukglass premiär.
Hoppas ni haft en underbar dag i de fina vädret!

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Äntligen är våren här..









I helgen har vi bara tagit de lugnt, kollat på skilda vädar och njutit av de fina vädret. (så nu bjuder jag på mer fina vårbilder) Idag har vi städat hela lägenheten så nu är här rent och fint igen och nu håller jag på att tvätta. Sista maskinen är nu i tvättmaskinen, känner mig riktigt duktig. Suttit på balkongen och njutit av de fina vädret mellan varje tvätt, äntligen är våren här.

Nu får vi se vad som händer resten av dagen, ikväll blir de iaf sista avsnittet av Stockholm båstad. Ska försöka orka fixa gardinerna idag med tänkte jag. 

Hoppas ni haft en underbar helg!

Många varma kramar,
Viktoria.

Solen lyser och fåglarna sjunger..










Idag är vädret helt underbart, fåglarna sjunger och solen lyser.. det börjar kännas som våren nu äntligen är här för att stanna. Va nyss nere vid vattnet och tog lite bilder, otroligt fint där nere nu när solen lyser och isen börjar smälta. Det får mig att tänka tillbaks på när jag och pappa åkte till vattnet och tog kort förra våren/sommaren. Hehe en riktig pappegris är jag nog allt, men jag tror bestämt de är okej även fast man nu är stor och klarar sig själv.

Nu ska jag baka hallonpaj som jag ska smaska på sen när jag ska gotta i mig i soffan till jobbjägaren och lyxfällan och imorgon är de fredag vilket innebär sista jobbdagen på veckan och att jag får ha min underbara pojkvän hemma på kvällarna igen, kan inte bli lyckligare just nu. ♥

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Ur tråkig Tisdags kväll..



Ur tråkigt kväll, inget bra på tven är de heller. Tänkte ta mig en dusch och äta något nu sen tror jag att jag kryper ner i sängen tidigt idag, så jag är utvilad imorgon så de går lika bra på jobbet som de gjorde idag.

Måste bara berätta att min köttfärspaj igår blev mycket god, så laga mat kan jag de med. Så mamma och pappa ni kan vara stolta över eran dotter för de finns nog inte mycket jag inte kan. *Skrattar*


Många Varma Kramar,
Viktoria.


Måndag 4 April - 2011.



Toppen dag på jobbet idag med, absolut en bra start på veckan. Sen efter jobbet gick jag på stan och kollade efter nya gardiner till sovrummet, hittade ett par som jag gillade. Så när jag kom hem hängde jag upp dom  och fixade tycker de blev riktigt snyggt bild/er kommer när jag orkat lägga upp dom eftersom dom va ca 60cm för långa. 

Den här veckan jobbar Niclas kväll, så när jag slutar jobba börjar han och han kommer inte hem förens halv ett i natt. Ikväll blir de nog dock inte mycket gjort, ska städa klart de sista sen slänga ihop lite mat. Har bestämt mig för att göra köttfärspaj idag, aldrig gjort de så ska bli kul och se hur detta går. Sen ska jag se på mamma byter bo tänkte jag och se om de är något att ha.

Många Varma Kramar,
Viktoria.

Sovrum..







Efter mycket slit igår är sänggaveln äntligen klar. Nu är de bara nattduksborden kvar som ska ritas och byggas, och gardiner ska även upp.

Ha en fortsatt trevlig Söndag!

Måndag Varma Kramar,
Viktoria.

Vardagsrum..







Sängen har nu kommit in i sovrummet och fatboyen har nu fått sin plats på golvet i vardagsrummet. Bilderna på sovrummet kommer efter jag vart nere i tvättstugan.

1 April - 2011



Idag slog jag mitt person rekord på jobbet och va 1 ifrån rekordet som en annan har, fick ihop hela 5 sälj och är grymt nöjd kunde inte bli bättre fredag, och topp säljning.

Fick även komma hem till ett nytapetserat sovrum, blev så grymt snyggt (bilder kommer allteftersom). Vi va även och köpte virke till våran nya säng gavel som vi påbörjade idag. Så imorgon ska vi antingen köpa färg och måla den eller köpa tyg och klä den vi har inte riktigt bestämt oss än.

Vi va precis på hemmakväll och köpte godis, de kostade 6.90 om man köpte ett kg, och när vi kom fram till kassan frågade Niclas om vi kom över ett kg då säger killen i kassan, ni kom över två kg. Så nu ska vi parkera oss i soffan med två kg godis.

Många Varma Kramar,
Viktoria.