Halsbandet har nu fått en hals att hänga runt ♥



Nu har min överaskning kommit fram, de blev mormor som fick en liten överaskning i brevlådan.. För er som är nyfikna så va det de här halsbandet hon fick.

Jag är verkligen ingen ensam människa, hade nog aldrig fixat att bo själv. Min pojkvän jobbar kväll denna veckan och de är bara måndag vilket innebär första kvällen själv, och jag känner redan en enorm saknad och ensamhet. Har precis gjort mig lite kvällsmat och mat till jobbet imorgon, till kvällsmat blev de en liten sallad med.. Tomat, avokado, rödlök med lite olja, svartpeppar och flingsalt och till de ett knäckebröd. I matlådan blev de hemmagjord potatissallad av färskpotatis och till de en bit kött.

Har haft en riktigt lyckad dag på jobbet idag, så tänkte komma i säng i tid idag så jag är utvilad och de kan gå enu bättre imorgon, men först ska jag kolla på en unge i minuten.

Många Varma Kramar till er alla
/ Eran Viktoria.

Kommentarer
Postat av: mormor

bara så fint alla tycker säkert likadant tack

2011-05-10 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback